Πλοιοκτήτης της «Αγίας Ζώνης»: Πήρε νερά το μηχανοστάσιο και βούλιαξε σε λίγα λεπτά
«Το
πλοίο είχε επιθεωρηθεί και τα πιστοποιητικά ήταν εν ισχύ από την
επιθεώρηση εμπορικών πλοίων. Ο Νηογνώμονας δεν έχει καμία σχέση», δήλωσε
ο πλοιοκτήτης του μοιραίου δεξαμενόπλοιου που γέμισε με πετρέλαιο τις
ακτές του Σαρωνικού μιλώντας στον realfm.
Ο Θεόδωρος Κουντούρης ισχυρίστηκε ότι «το πλοίο ήταν ανασφάλιστο. Εγώ έχασα την περιουσία μου. Το είχα ασφαλίσει μόνο για ζημιές προς τρίτους και για τη ρύπανση». Έχει γίνει επιθεώρηση από δύτες και δεν υπάρχει ρήγμα στο κάτω μέρος, τόνισε ο ίδιος.
Το δεξαμενόπλοιο, παρά την παλαιότητά του είναι συντηρημένο δήλωσε, προσθέτοντας ότι πολλά πλοία είναι πιο παλαιά από το δικό του, λέγοντας ότι το πλοίο «δεν είχε κανένα πρόβλημα και καμία ζημιά. Ήταν φορτωμένο και αγκυροβολημένο».
Ο πλοιοκτήτης παρέπεμψε στον καπετάνιο για τους ναυτικούς που παρέμειναν στο πλοίο, λέγοντας ότι από τα έντεκα άτομα πλήρωμα ο καπετάνιος τον ενημέρωσε ότι άφησε πάνω 4, όπως προβλέπεται από την ναυσιπλοΐα.
«Το πόσα άτομα έμειναν είναι θέμα του πλοιάρχου. Μου είπε ότι άφησε πίσω 4 μέλη. Αν κάποιοι έφυγαν δεν το ξέρω».
«Κανείς δεν γνωρίζει πως βούλιαξε. Οι εμπειρογνώμονες θα μας πουν πως βούλιαξε το πλοίο», είπε ο κ. Κουντούρης και περιέγραψε τις κρίσιμες στιγμές της βύθισης όπως τις έζησε, λέγοντας: «13:45 με ειδοποίησε ο καπετάνιος ότι το πλοίο έχει πάρει κλήση. 14:15 μου είπαν από τον θάλαμο επιχειρήσεων ότι το πλοίο έχει γύρει στο πλάι. Μέχρι να περάσουν 15’ μου είπαν ότι το πλοίο βυθίστηκε».
Για τους λόγους της βύθισης του πλοίου ο κ. Κουντούρης δεν μπόρεσε να δώσει μια απάντηση λέγοντας ότι «μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε. Όλα μπορεί να έχουν συμβεί» και παρέπεμψε στους εμπειρογνώμονες για να βρουν τις αιτίες.fimotro
Ο Θεόδωρος Κουντούρης ισχυρίστηκε ότι «το πλοίο ήταν ανασφάλιστο. Εγώ έχασα την περιουσία μου. Το είχα ασφαλίσει μόνο για ζημιές προς τρίτους και για τη ρύπανση». Έχει γίνει επιθεώρηση από δύτες και δεν υπάρχει ρήγμα στο κάτω μέρος, τόνισε ο ίδιος.
Το δεξαμενόπλοιο, παρά την παλαιότητά του είναι συντηρημένο δήλωσε, προσθέτοντας ότι πολλά πλοία είναι πιο παλαιά από το δικό του, λέγοντας ότι το πλοίο «δεν είχε κανένα πρόβλημα και καμία ζημιά. Ήταν φορτωμένο και αγκυροβολημένο».
Ο πλοιοκτήτης παρέπεμψε στον καπετάνιο για τους ναυτικούς που παρέμειναν στο πλοίο, λέγοντας ότι από τα έντεκα άτομα πλήρωμα ο καπετάνιος τον ενημέρωσε ότι άφησε πάνω 4, όπως προβλέπεται από την ναυσιπλοΐα.
«Το πόσα άτομα έμειναν είναι θέμα του πλοιάρχου. Μου είπε ότι άφησε πίσω 4 μέλη. Αν κάποιοι έφυγαν δεν το ξέρω».
«Κανείς δεν γνωρίζει πως βούλιαξε. Οι εμπειρογνώμονες θα μας πουν πως βούλιαξε το πλοίο», είπε ο κ. Κουντούρης και περιέγραψε τις κρίσιμες στιγμές της βύθισης όπως τις έζησε, λέγοντας: «13:45 με ειδοποίησε ο καπετάνιος ότι το πλοίο έχει πάρει κλήση. 14:15 μου είπαν από τον θάλαμο επιχειρήσεων ότι το πλοίο έχει γύρει στο πλάι. Μέχρι να περάσουν 15’ μου είπαν ότι το πλοίο βυθίστηκε».
Για τους λόγους της βύθισης του πλοίου ο κ. Κουντούρης δεν μπόρεσε να δώσει μια απάντηση λέγοντας ότι «μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε. Όλα μπορεί να έχουν συμβεί» και παρέπεμψε στους εμπειρογνώμονες για να βρουν τις αιτίες.fimotro
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου