ΤΑΙΠΕΔ: Στο σφυρί βγαίνει η Εγνατία...
Μέσα στο Νοέμβριο αναμένεται να βγει η προκήρυξη του διαγωνισμού για την πώληση της Εγνατίας Οδού. Ο...
μεγάλος οδικός άξονας της χώρας, έχει περάσει στο ΤΑΙΠΕΔ.
Ο οδικός άξονας 660 χιλιομέτρων που συνδέει την Ηγουμενίτσα με τους Κήπους Έβρου. θεωρείται ένα από τα "φιλέτα” του προγράμματος ιδιωτικοποιήσεων, καθώς πέραν του στρατηγικού χαρακτήρα που έχει η χάραξή του, αποτελεί ένα "έτοιμο” έργο για τον επενδυτή που θα αναλάβει τη συντήρηση και λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου.
Για το λόγο αυτό και το ΤΑΙΠΕΔ είχε γίνει αποδέκτης σημαντικού αρχικού ενδιαφέροντος από επενδυτικά κεφάλαια και κατασκευαστικούς ομίλους.
Στην περυσινή χρήση (2016), η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών 61,7 εκατ. ευρώ (από 55,7 εκατ. ευρώ), EBITDA 20 εκατ.ευρώ (από 10 εκατ. ευρώ) και ζημιές προ φόρων 87 εκατ. ευρώ (από 67 εκατ. ευρώ). Η Εγνατία ΑΕ απασχολεί 244 εργαζομένους...
Πληροφορίες από capital.gr
μεγάλος οδικός άξονας της χώρας, έχει περάσει στο ΤΑΙΠΕΔ.
Ο οδικός άξονας 660 χιλιομέτρων που συνδέει την Ηγουμενίτσα με τους Κήπους Έβρου. θεωρείται ένα από τα "φιλέτα” του προγράμματος ιδιωτικοποιήσεων, καθώς πέραν του στρατηγικού χαρακτήρα που έχει η χάραξή του, αποτελεί ένα "έτοιμο” έργο για τον επενδυτή που θα αναλάβει τη συντήρηση και λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου.
Για το λόγο αυτό και το ΤΑΙΠΕΔ είχε γίνει αποδέκτης σημαντικού αρχικού ενδιαφέροντος από επενδυτικά κεφάλαια και κατασκευαστικούς ομίλους.
Στην περυσινή χρήση (2016), η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών 61,7 εκατ. ευρώ (από 55,7 εκατ. ευρώ), EBITDA 20 εκατ.ευρώ (από 10 εκατ. ευρώ) και ζημιές προ φόρων 87 εκατ. ευρώ (από 67 εκατ. ευρώ). Η Εγνατία ΑΕ απασχολεί 244 εργαζομένους...
Πληροφορίες από capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου