Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017

Σοκαριστικό: Αγγλίδα θα φάει τη μητέρα της ρίχνοντας τις στάχτες της στο Χριστουγεννιάτικο δείπνο!Σοκαριστικό: Αγγλίδα θα φάει τη μητέρα της ρίχνοντας τις στάχτες της στο Χριστουγεννιάτικο δείπνο!


Η 41χρονη σκοπεύει να ρίξει τις στάχτες της μητέρας της, η οποία έφυγε από τη ζωή τον περασμένο Μάιο, μέσα στη γαλοπούλα.

The mother-of-two, from Folkestone, Kent, has felt the urge to consume the ashes since Doreen died in May and has been eating small spoonfuls of the dust each day to 'help her cope'
Όπως εξηγεί: «Ο κόσμος μπορεί να με θεωρεί τρελή ή να πιστεύει πως είναι ασέβεια. Αλλά είναι ο ιδανικός τρόπος για να βρεθώ κοντά στη μητέρα μου φέτος τα Χριστούγεννα που δεν θα είμαστε μαζί. Νιώθω ότι μπορεί να συνεχίσει να ζει, ούσα μέσα μου. Γιατί αν είναι ένα κομμάτι μου, θα μπορεί να αναπνέει μέσα στο σώμα μου. Η αναπνοή μου είναι η αναπνοή της».
Debra Parsons, 41, will sprinkle the remains of mother Doreen Brown, who died suddenly last December, on the turkey and Christmas pudding before enjoying the festive feast

Έτσι άρχισαν όλα

Η Debra Parsons αναφέρθηκε και στην ιδέα που είχε για να… αξιοποιήσει τις στάχτες της μητέρας της. «Στην αρχή τις είχα σε ένα πλαστικό σακουλάκι και μετά τις έβαλα σε ένα κουτί. Μια μέρα είχα έντονη την επιθυμία να τις δοκιμάσω. Άνοιξα το κουτί και έβαλα μέσα τα δάχτυλα μου. Ήταν αλμυρή η γεύση. Αισθάνθηκα περίεργα, αλλά μετά ένιωσα τόσο κοντά στη μητέρα μου, που το ξεπέρασα».
She said: 'My mum and I had a really strong bond and one which could never be broken, even by death. She has been the one who has helped me through all the other ups and downs'
Doreen Brown died suddenly from an airway obstruction after suffering a chest infection in May
Debra rejected the traditional route of scattering her loved one's ashes at a sentimental location in favour of her unorthodox ritual
Debra has admitted eating the ash from her finger won't be enough when Christmas comes around. She said: 'I don't want to just eat the ashes on my fingers ¿ I'd like my mum to be a part of the celebration this year so I will have her with my Christmas dinner'
via

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες