Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Σύζυγος έκοψε τα χέρια της γυναίκας του όταν του ζήτησε διαζύγιο επειδή τον απάτησε. (Φώτο)

Σύζυγος έκοψε τα χέρια της γυναίκας του όταν του ζήτησε διαζύγιο επειδή τον απάτησε. (Φώτο)
Μια ρωσίδα γυναίκα, της οποία τα χέρια ακρωτηριάστηκαν από τον σύζυγό της, είπε για πρώτη φορά πόσο «ήρεμα» έκανε την επίθεση του.

Ο Ντμίτρι Γκράτσιοφ ήταν πεπεισμένος ότι η 25χρονη σύζυγός του, Μαργαρίτα, τον είχε εξαπατήσει αφού του ζήτησε διαζύγιο.
Την οδήγησε σε ένα δάσος, έξω από τη Μόσχα στις 11 Δεκεμβρίου, αφού την έκανε να νιώσει μια ψεύτικη αίσθηση ασφάλειας καθώς δέχτηκε την επιθυμία της να τερματίσει τον γάμο τους και να μεγαλώσει από κοινού τους δύο μικρούς γιους τους.
Την έδεσε έτσι ώστε να μην μπορεί να τρέξει και να την ανάγκασε να πέσει στα γόνατά με τα χέρια της δεμένα σε ένα κλαδί δέντρου, πριν τα κόψει και ήταν εκστασιασμένος με την διαδικασία αυτή.

Η Μαργαρίτα Γκράτσοφ (που απεικονίζεται), της οποία τα χέρια ακρωτηριάστηκαν από τον ζηλιάρη σύζυγο της, περιέγραψε την ημέρα που την έδεσε και την ακρωτηρίασε

Ένα από τα χέρια της είναι ραμμένο με επιτυχία και οι χειρουργοί λένε ότι θα έχει 70% της χρήσης του. Το δεξί της χέρι είναι πλέον τεχνητό. Αρχικά, έκοψε τα δάχτυλά της με το τσεκούρι – «ήταν απόλυτα ήρεμος όταν το έκανε αυτό σε μένα», υπενθύμισε η Μαργαρίτα.
«Δυστυχώς, αισθάνθηκα πολύ πόνο», είπε, μιλώντας λεπτομερώς για την επίθεση για πρώτη φορά.
«Ονειρευόμουν να λιποθυμήσω. Αναρωτιόμουν όλη την ώρα, γιατί δεν λιποθυμάω;»
«Όταν σήκωσε το τσεκούρι του, έκλεισα τα μάτια μου αμέσως, δεν κοίταξα … (όταν τα χέρια μου κόπηκαν).
«Σε μια στιγμή, άρχισα να γλιστράω από το κούτσουρο και μου έκοψε το μηρό με το τσεκούρι – έχω και εκεί σημάδια.»

Ο Ντμίτρι Γκράτσοφ (που απεικονίζεται με τη Μαργαρίτα) ήταν πεπεισμένος ότι η 25χρονη σύζυγός του τον εξαπατούσε, αφού του ζήτησε διαζύγιο


Η 25χρονη (πριν από την τρομακτική δοκιμασία) δήλωσε ότι πίστευε ότι ο σύζυγός της θα έκανε πίσω την τελευταία στιγμη

Το αριστερό χέρι της Μαργαρίτας διασώθηκε μετά τη χειρουργική επανασύνδεσή του Είχε πιστέψει ότι θα έκανε πίσω την τελευταία στιγμή πριν τις κόψει τα χέρια με το τσεκούρι.
Είπε: «Δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω πώς μπορεί να συνέβη αυτό. Έχω ζήσει μαζί του για τόσα πολλά χρόνια. »
Μέχρι που του ζήτησε διαζύγιο, δεν ήταν βίαιος.
«Τότε κάτι γύρισε στο μυαλό του», είπε.
«Αυτό είναι κάτι που θα έκαναν στον μεσαίωνα, αδιανόητο, εξωπραγματικό, απλά δεν μπορούσε να συμβεί», είπε στην εφημερίδα Moskovsky Komsomolets.
«Νομίζω ότι είχε διαβάσει κάπου για αυτό το ακριβές είδος βασανιστηρίου.»
«Ενεργούσε πολύ έξυπνα, ενώ έδεσε τα χέρια μου πριν από την επίθεση με τον σωστό τρόπο και σε ορισμένα σημεία για να αποφευχθεί μια τεράστια απώλεια αίματος».
Είναι πεπεισμένη ότι «δεν ήθελε να με σκοτώσει αυτή τη φορά» – αλλά αποκάλυψε ότι από το κελί της κράτησης του, της έστειλε ένα πρόσφατο σημείωμα που απειλεί να τη δολοφονήσει αν δεν ανακαλέσει το διαζύγιό τους και να περιμένει να απελευθερωθεί από μια αναμενόμενη ποινή δέκα έως δεκαπέντε ετών.
Μετά την επίθεση, σήκωσε τα κομμένα χέρια της και τα έβαλε πίσω στο αυτοκίνητο.
«Όταν είχε πλέον κόψει τους καρπούς μου και με οδηγούσε στο νοσοκομείο, επαναλάμβανε -« Τι αδρεναλίνη! Τι αδρεναλίνη! » – και το έλεγε με πραγματική απόλαυση στη φωνή του.

Η Μαργαρίτα δήλωσε ότι ο σύζυγός της ήταν εκστατικός, καθώς την οδήγησε στο νοσοκομείο, αφού έκοψε τα χέρια της
Είπε ότι την είχε προηγουμένως απειλήσει ότι θα χύσει οξύ πάνω της ή θα την έβλαπτε με άλλο τρόπο «Κάποια στιγμή στο δρόμο έλεγξε τον παλμό μου, σιγουρευόταν ότι ήμουν ζωντανή.»
«Αλλά εκτός από αυτό, συνέχισε να μου λέει στο δρόμο για το νοσοκομείο, ότι πρέπει να τον περιμένω να βγει από τη φυλακή για να κόψει και τα χέρια των συγγενών μου».
Λαμβάνει μηνύματα από αυτόν μέσω των φίλων του.
«Μου ζητάει να τον συγχωρήσω, αλλά λέει ότι θα με σκοτώσει αν δεν τον περιμένω όσο είναι στην φυλακή», είπε.
«Πιστεύει ότι τώρα που με έχει τιμωρήσει, έχουμε μια ελπίδα για μια ευτυχισμένη ζωή στο μέλλον.»

Τώρα, λέει ότι της στέλνει τα απειλητικά μηνύματα του από τη φυλακή επιμένοντας να ανακαλέσει αίτημά της για διαζύγιο
«Πιστεύει ότι τώρα που με έχει τιμωρήσει, έχουμε μια ελπίδα για μια ευτυχισμένη ζωή στο μέλλον.»
Η Μαργαρίτα λέει ότι ο σύζυγός της, της ζήτησε να περιμένει μέχρι να αποφυλακιστεί από την αναμενόμενη ποινής του από 10 έως 15 έτη «Εγώ απλά δεν καταλαβαίνω πώς το φωτογραφίζει όλο αυτό στο μυαλό του. Αυτό είναι που φοβάμαι περισσότερο από όλα. Οι απειλές του είναι πραγματικές.»
«Πριν, απείλησε να μου ρίξει οξύ ή να με βλάψει με άλλους τρόπους. Έκανε πράξη τα λόγια του. Δεν έχω καμία προστασία. »
Αρνείται να μιλήσει μαζί του ή στους συγγενείς του.
«Δεν έχω τίποτα άλλο να πω για αυτόν. Προσπαθώ να ξεχάσω αυτή την ιστορία και να σκεφτώ θετικά για το μέλλον », είπε.
Αρνήθηκε ότι εξαπάτησε τον σύζυγό της.
Ένα από τα χέρια της ειναι ραμμένο με επιτυχία και οι χειρουργοί λένε ότι θα ανακτήσει το 70% της χρήσης του.
«Ακόμα είναι το χέρι μου, θα αγκαλιάσω τα παιδιά μου με αυτό», είπε.
Θα έχει επίσης ένα τεχνητό δεξιό χέρι.
[dailymail]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες