Οι κοπέλες κατέθεσαν τι περνούσαν στα χέρια του σαδιστή βιαστή τους

Στο εδώλιο του κατηγορουμένου του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Λαμίας κάθισε σήμερα 34χρονος, που συνελήφθη τον Σεπτέμβριο του 2018, γιατί κρατούσε όμηρο μέσα στο σπίτι του μια 40χρονη Γαλλίδα.
Όπως μεταδίδει η ιστοσελίδα tvstar.gr, η υπόθεση έφτασε στους αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Λαμίας μετά από
σήμα της Interpol, ωστόσο στη συνέχεια άρχισε να ξετυλίγεται το κουβάρι μιας απίστευτης υπόθεσης. Δύο ακόμη κοπέλες από την Λαμία παρουσιάστηκαν στην αστυνομία και δήλωσαν πως είχαν πέσει θύμα του συγκεκριμένου άνδρα. Όπως κατήγγειλαν, τις χτυπούσε, τις βίαζε, τις έδενε χειροπόδαρα και τις φίμωνε με μαντήλια και μονωτικές ταινίες. Την μια μάλιστα την απείλησε με όπλο.
Συγκλονιστική ήταν η κατάθεση της πρώτης κοπέλας που εμπλέκεται στην υπόθεση, που μάλιστα το πρώτο διάστημα ήταν ανήλικη. «Γνωριστήκαμε το 2011. Στην αρχή ήταν πολύ καλός μαζί μου. Την πρώτη φορά που είχαμε σεξουαλική επαφή, μου έδεσε τα χέρια χωρίς τη θέληση μου» είπε. Από τότε άρχισε το μαρτύριο της. «Δεν είχαμε ποτέ φυσιολογική ερωτική επαφή. Ήμουν δεμένη σε χέρια και πόδια, φιμωμένη με μαντήλια και ταινίες» κατέθεσε στο δικαστήριο.
Αναφέρθηκε σε πολλά περιστατικά, που έπεσε θύμα της βίαιης συμπεριφοράς του, είτε στο σπίτι, είτε εκτός σπιτιού. «Σκέφτηκε ακόμη και να μου ράψει τα χείλια ή να βάλει περισσότερη κόλα στην ταινία, που είχε βάλει στο πρόσωπο μου, γιατί ξεκολλούσε» είπε. Μια φορά που την είχε δέσει χειροπόδαρα, της έβαλε ένα πιστόλι στο κεφάλι και την απείλησε λέγοντας της: «Πως αισθάνεσαι που θα πεθάνεις;». Στη συνέχεια την βίασε.
Η κοπέλα υποστήριξε, ότι του είχε ζητήσει πολλές φορές να χωρίσουν. Εκείνος όμως την απειλούσε, πως θα τα έλεγε όλα στους δικούς τους και σε όλο τον κόσμο. Η πρόεδρος την ρώτησε: «Όταν ήσασταν δεμένη, εκείνος το απολάμβανε;». Η απάντηση της κοπέλας ήταν: «Φυσικά το απολάμβανε». Η πρόεδρος συνέχισε: «Ήθελε την γυναίκα σκλάβα;» για να απαντήσει η κοπέλα «ναι».
Κλαίγοντας, η κοπέλα κατέθεσε πως έχει φτάσει στο σημείο, να παίρνει ψυχοφάρμακα και να την παρακολουθεί ψυχίατρος. Βλέποντας την σε αυτή την κατάσταση, η πρόεδρος του δικαστηρίου της είπε: «Έχετε κοιτάξει τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Είστε μια κούκλα. Να πάρετε ένα σφουγγάρι και να τα σβήσετε όλα. Πάρτε τη ζωή σας στα χέρια σας. Θα μπορούσατε να γλιτώσετε πολλά από αυτά αν είχατε μιλήσει πρώτα στους γονείς σας και μετά στην αστυνομία και την εισαγγελία». «Φοβόμουν πως ο πατέρας μου θα τον σκοτώσει και θα κατέστρεφα την οικογένεια μου» απάντησε η 25χρονη σήμερα κοπέλα.
«Ήθελε από εμένα να γίνω η δούλα του», είπε στο δικαστήριο η δεύτερη κοπέλα. «Θα αποδεσμευόμουν μόνο όταν το αποφάσιζε ο αφέντης. Έζησα την βιαιότητα μαζί του» κατέθεσε και συνέχισε: «Η σεξουαλική πράξη γινόταν πάντα με δεμένα χέρια και πόδια, με το στόμα φιμωμένο με μαντήλια και μονωτικές ταινίες». Όταν ρωτήθηκε από το δικαστήριο, γιατί δεν έφευγε απάντησε: «Απειλούσε πως θα με πετάξει σε χαντάκι, πως θα κάνει μπουρλότο το σπίτι μου. Ανακουφίστηκα όταν τον έπιασαν».
Η εκδίκαση της υπόθεσης συνεχίζεται. Η Γαλλίδα πάντως η οποία αποτέλεσε την αιτία, που συνελήφθη ο 34χρονος, δεν έχει εμφανιστεί στο δικαστήριο.news