Εξοργισμένος είναι ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης από την πρωτοφανή και άνευ προηγουμένου ανεπάρκεια των αστυνομικών αρχών που κάτω από τη μύτη τους , οι ληστές μπήκαν στο κυλικείο του υπουργείου Εσωτερικών, στη Σταδίου, το διέρρηξαν και αφαίρεσαν μικρό χρηματικό ποσό. Όπως προκύπτει από την έρευνα, οι ληστές ανέβηκαν σε ένα δένδρο(!) και από ‘ κει πήδηξαν στο κυλικείο σπάζοντας το τζάμι. Η ληστεία είναι πέρα για πέρα ντροπιαστική για την Αστυνομία αφού στη γωνία της Σταδίου με την Κλαυθμώνος υπάρχει μόνιμη διμοιρία των ΜΑΤ , ενώ φυλάσσεται από πολλούς αστυνομικούς και θυρωρούς η είσοδος του υπουργείου στη Σταδίου και η στοά που οδηγεί σε αυτό. Ο υπουργός Προστασίας ζήτησε αμέσως εξηγήσεις για το συμβάν και όπως όλα δείχνουν θα προχωρήσει σε «ξηλώματα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου