Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

«Ασε μας ρε Τόνια, τρώω το μαριδάκι μου» ...oμως η Τονια δικαιωθηκε κι ας χρειαστηκαν 8 χρονια!!!!ε



sentragoal.gr

«Ασε μας ρε Τόνια, τρώω το μαριδάκι μου»
Της ΑΛΕΚΑΣ ΖΟΥΜΗ

Αυτό θα πει δικαίωση! Εστω και αν ήρθε οχτώ χρόνια μετά… Ο λόγος για την δικαστική διαμάχη της Ελληνίδας κολυμβήτριας, Τόνιας Μαχαίρα με την Ελληνική Κολυμβητική Ομοσπονδία, η οποία κράτησε οκτώ ολόκληρα χρόνια, μέχρι τελικά η απόφαση να δικαιώσει απόλυτα την αθλήτρια.



Συγκεκριμένα, η Μαχαίρα - διατροφολόγος πλέον στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός - είχε καταθέσει αγωγή το 2004 δια μέσω των δικηγόρων της ,Γιάννη Μαρακάκη και Νίκο Μόσχο και ζητούσε αποζημίωση 1 εκ. ευρώ για ηθική βλάβη και συκοφαντική δυσφήμιση. Ο λόγος; Ο αποκλεισμός της από την Εθνική για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 από την ΚΟΕ ως «δήθεν ντοπαρισμένη». Πολλοί στην θέση της ίσως εγκατέλειπαν την προσπάθεια να αποδείξουν ότι έχουν αδικηθεί… Όχι όμως και η Τόνια Μαχαίρα, είχε άλλωστε μάθει να αγωνίζεται σκληρά από παιδί.


Χρειάστηκε να περάσουν οκτώ ολόκληρα χρόνια μέχρι να έρθει η δικαίωση για την πρωταθλήτρια και το… στραπάτσο για την ΚΟΕ. Το δικαστήριο την δικαίωση, επιδικάζοντάς της 150.000 που μαζί με τους τόκους έφτασαν τις 277.000 ευρώ. Το SentraGoal επικοινώνησε με την Τόνια Μαχαίρα, η οποία μίλησε έξω από τα… δόντια και δεν στάθηκε μόνο στην δική της δικαίωση: «Ηθελα να δικαιωθώ προσωπικά, ήταν το χειρότερο που θα μπορούσαν να μου κάνουν. Αλλά περισσότερο ακόμη και από την προσωπική μου δικαίωση, αυτό που ήθελα είναι να έχει επίπτωση για τους ίδιους, Σαρακατσάνης και Διαθεσόπουλος, όλα αυτά τα χρόνια που είναι στην ομάδα», είπε αρχικά η Ελληνίδα πρωταθλήτρια.
Όταν της ζητήσαμε να θυμηθεί εκείνες τις στιγμές του αποκλεισμού, είπε: «Εμαθα από τα ΜΜΕ ότι αποκλείστηκα. Όταν πήρα τον πρόεδρο (σ.σ Διαθεσόπουλο) για να τον ρωτήσω, μου απάντησε: «Ασε μας ρε Τόνια, εγώ τρώω το μαριδάκι μου κι εσύ με ενοχλείς».

Αυτή ήταν η απάντησή του. Κανείς δεν ήξερε τι περνούσα. Περπατούσα στο δρόμο, στην Κρήτη και με κοιτούσαν και σχολίαζαν… Είχα τέσσερις μήνες αγοραφοβία, δεν μπορούσα να βγω από το σπίτι».
Καταλήγοντας, μίλησε για την «εμπάθεια του Σαρακατσάνη» προς το πρόσωπό της: «Εγώ ήθελα να πάω στους Ολυμπιακούς γιατί είχα δουλέψει γι αυτό, γιατί αγαπάω τον αθλητισμό και τίποτε άλλο δεν είχα να κερδίσω κάτι. Για να καταλάβεις, είχε πάει η μητέρα της Λυμπερτά για να πάρει τα πράγματά μας και την πήρε τηλέφωνο να της ζητήσει να επιστρέψω τα ρούχα. Τον ενοχλούσε ακόμη και να έχω τις φόρμες της Εθνικής».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες