Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Τώρα-Αποχωρεί από το ΠΑΣΟΚ ο Μίμης Ανδρουλάκης

αφου σιγουρεψε την ψηφιση των μετρων ανεξαρτοποιηθηκε!!!!!!!


Ανακοίνωσε νωρίτερα την ανεξαρτητοποίησή του από το ΠΑΣΟΚ ο Μίμης Ανδρουλάκης.
Όπως δήλωσε από ραδιοφωνική εκπομπή, δεν
πρόκειται να πάει στον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά θα εργαστεί για την ανασύσταση της κεντροαριστεράς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες