αφου σιγουρεψε την ψηφιση των μετρων ανεξαρτοποιηθηκε!!!!!!!
Ανακοίνωσε νωρίτερα την ανεξαρτητοποίησή του από το ΠΑΣΟΚ ο Μίμης Ανδρουλάκης.
Όπως δήλωσε από ραδιοφωνική εκπομπή, δεν
πρόκειται να πάει στον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά θα εργαστεί για την ανασύσταση της κεντροαριστεράς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου