οτιδηποτε αφορα την πολη των Πατρων , τους κατοικους της και οχι μονο......
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιονδήποτε λόγο στείλτε e-mail στο mitsosoflou@gmail.com
Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012
H βουλευτής που ψήφισε με την ελληνική σημαία
Βροντοφώναξε ΟΧΙ και ύψωσε την Ελληνική σημαία μέσα στο
Κοινοβούλιο!
Eίναι η Σταυρούλα Ξουλίδου, βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης με
τους Ανεξάρτητους Έλληνες. makeleio.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου