Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

H βουλευτής που ψήφισε με την ελληνική σημαία





vouleftina-simaia


Βροντοφώναξε ΟΧΙ και ύψωσε την Ελληνική σημαία μέσα στο Κοινοβούλιο!




Eίναι η Σταυρούλα Ξουλίδου, βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης με τους Ανεξάρτητους Έλληνες.
makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες