Παρασκευή 10 Μαΐου 2019

Ο Χένρικσεν νικητής...

...στην πιο σπουδαία άμυνα της ζωής του!...

Ήταν πάντα μαχητής και το απέδειξε για μία ακόμα φορά, στην πιο σπουδαία άμυνα που κλήθηκε να παίξει στη ζωή του. Ο Ρενέ Χένρικσεν είχε διαγνωστεί πριν από...
περίπου έναν χρόνο με μία σπάνιας μορφής ασθένεια. 

Παρ’ όλα αυτά, ο ίδιος έμαθε ποτέ να μην τα παρατά, πάλεψε και κέρδισε. Μάλιστα, επέστρεψε και έπαιξε ξανά ποδόσφαιρο προ ημερών σε έναν αγώνα των παλαίμαχων της Άαλμποργκ.

Αμέσως μετά από αυτό το παιχνίδι ο Δανός άλλοτε αμυντικός του Παναθηναϊκού δήλωσε ότι «Το θεωρώ μία πολύ σπουδαία πρόοδο για την κατάστασή μου πως το σώμα μου έχει επανέλθει και μπορώ και πάλι να παίξω ποδόσφαιρο. Η επιστροφή μου στο γήπεδο, δείχνει ότι είμαι και πάλι αρκετά καλά. Την περίμενα πολύ αυτή την ημέρα».

Ενώ συμπλήρωσε ότι «για να είμαστε ρεαλιστές η ασθένεια πάντα θα υπάρχει μέσα στο σώμα μου και δεν μπορεί ποτέ να ελεγχθεί απόλυτα. Παρ’ όλα αυτά φαίνεται πως για την ώρα δεν είναι ενεργή. Φυσικά και είμαι πολύ πίσω σε φυσική κατάσταση σε σχέση με το πως ήμουν πριν την ασθένεια όμως και μόνο την επιστροφή μου τη θεωρώ μία νίκη».

Τέλος, ερωτηθείς για το πως μπορεί να εξελιχθεί η ασθένεια απάντησε ότι «Είναι πολύ δύσκολο να απαντήσω σε αυτό. Κάποια στιγμή θα αναπτυχθεί και πάλι όμως αυτό μπορεί να είναι τον άλλον μήνα, μπορεί να είναι και σε 20 χρόνια. Δεν το σκέφτομαι, έχω στο μυαλό μου μόνο να ζω σαν ένας κανονικός άνθρωπος. Κάθε μέρα για μένα είναι χρυσή»...

sdna.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες