Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2021

Καταδικάστηκε για κακουργηματική απάτη... αλλά αφέθηκε ελεύθερος μέχρι το Εφετείο! 7 χρόνια φυλακή στο χρηματιστή που "έφαγε" από τον Λιάγκα 330.000 ευρώ! Του πούλησε πλαστά ομόλογα του Γερμανικού δημοσίου!


Του Άρη Σπίνου

Δικαιώθηκε ο Γιώργος Λιάγκας μετά την απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων της Αθήνας, να κρίνει ένοχο τον συνεργάτη γνωστής χρηματιστηριακής εταιρείας που κατάφερε να του αποσπάσει μεγάλο χρηματικό ποσό, πριν από μερικά χρόνια.

Ο παρουσιαστής είχε καταθέσει μήνυση σε βάρος του χρηματιστή ο οποίος καταδικάστηκε για κακουργηματική απιστία, απάτη και πλαστογραφία. Μάλιστα εγκέφαλος της «κομπίνας» φέρεται να ήταν ένας παλιός γνωστός του Γιώργου Λιάγκα από τη Λάρισα. Στη μήνυσή του ο Γιώργος Λιάγκας αναφέρει ότι συνεργάτης της χρηματιστηριακής εταιρείας κατάφερε να εξανεμίσει 330.000 ευρώ από το χαρτοφυλάκιο του, από το 2010 έως το 2013. Ο παρουσιαστής αναφέρει στη μήνυση ότι αυτό το ποσό ήταν οικονομίες του και ότι προορίζονταν για τα παιδιά του.

«Έπαθα μια πολύ μεγάλη ζημιά οικονομική το 2013. Καταστράφηκα. Έχασα όλα μου τα χρήματα. Ό,τι είχα μαζέψει όλα αυτά τα σκληρά χρόνια δουλειάς, με μια χρηματιστηριακή απάτη που τώρα έχει πάρει το δρόμο της δικαιοσύνης και ο Μιχάλης Δημητρακόπουλος, ένας εξαιρετικός δικηγόρος, παρακολουθεί το θέμα. Είναι μια μεγάλη απάτη. Είχα βάλει τα χρήματα μου σε μια σοβαρή χρηματιστηριακή. Δεν ξέρω αν η χρηματιστηριακή φταίει ή όχι, αυτός που δούλευε στη χρηματιστηριακή μου έδωσε κάποια πλαστά χαρτιά ότι με τα χρήματα μου έχουν αγοραστεί ομόλογα γερμανικού δημοσίου. Εγώ τα είχα τα χαρτιά αυτά με σφραγίδες, με σιγουριά. Είχαν πείσει και εμένα ότι πρέπει να τα βγάλω εκτός Ελλάδος», είχε αναφέρει σε παλαιότερες δηλώσεις του ο παρουσιαστής.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες