Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2021

Ματούλα: «Τα ναρκωτικά εκδικούνται». Εξομολόγηση για την υγεία της και την απόσταση από το γιο της


Τα ναρκωτικά σε εκδικούνται ακόμα κι όταν «δεν τα πίνεις».

 Αυτά είναι τα λόγια της ίδιας της Ματούλας, η οποία μπορεί να είναι καθαρή εδώ και 30 χρόνια, όμως δεν παύει να αντιμετωπίζει ακόμα και σήμερα τις συνέπειες της χρόνιας χρήσης που έκανε στο παρελθόν.

Έτσι, η γυναίκα που κάποτε το όνομα της ήταν συνώνυμο με την κοσμική ζωή της Αθήνας, ανεβαίνει σήμερα το δικό της Γολγοθά στα νοσοκομεία και τα χειρουργεία, προκείμενου να

διορθώσει ζημίες που της δημιούργησαν εκείνες οι πολύ κακές συνήθειες του παρελθόντος.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του περιοδικού Ciao όπου μίλησε για την πολύ επώδυνη περιπέτεια της: «Εδώ και 10 χρόνια αντιμετώπιζα πρόβλημα με την αναπνοή μου, ενώ δεν μπορούσα ούτε να καταπιώ καλά, γεγονός που οφειλόταν στο ότι έκανα τα ναρκωτικά από τη μύτη μου.


Δυστυχώς, τον τελευταίο καιρό το πρόβλημα μου έφτασε στο αμήν! Η πάνω γνάθος και τα ούλα μου έφτασαν στο σημείο ν' αλλάξουν μέχρι και τη χροιά της φωνής μου, λόγω της κλίσης που έχουν πάρει προς τα πίσω».

Για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της, οι γιατροί μεγάλου δημόσιου νοσοκομείου πήραν οστά από τη λεκάνη και από τα γόνατα της και «έχτισαν» στο στόμα της μια καινούργια πάνω γνάθο, ενώ πρόσθεσαν και νέες μεμβράνες ιγμορείου στη μύτη της, που είχαν καταστραφεί από της χρήσης των ναρκωτικών.

«Αυτό είναι ακόμη ένα τίμημα που πληρώνω ως χρήστης ναρκωτικών. Από το 1970 έως το 1972 έπαιρνα κόκα και από το 1972 έως το 1990 έπινα ηρωίνη», έχει παραδεχτεί η ίδια, ενώ όπως λέει, ο μόνος λόγος που έκανε γνωστή την περιπέτεια της, αλλά και την πολυετή εμπειρία της με τα ναρκωτικά, είναι επειδή θέλει να μάθει ο κόσμος, και κυρίως οι νέοι άνθρωποι, τις καταστροφικές συνέπειες των ναρκωτικών.

«Έχω χρόνια να δω το γιο μου. Ρωτήστε την Κατραβά γιατί», είπε τότε σε συνέντευξη της

«Ολα μου τα προβλήματα τα αντιμετωπίζω μόνη κι αυτό το "πακέτο" που περνάω τώρα μόνη μου το αντιμετωπίζω. Μόνη μου μεγάλωσα το παιδί μου, μόνη μου ξεπέρασα τα ναρκωτικά, όπως και τη φυλακή όπου μπήκα. Όλα τα παλούκια της ζωής τα έφαγα μόνη από 12 χρονών που έχασα τη μητέρα μου και η αλήθεια είναι πως κάθε φορά που έχω ένα πρόβλημα γίνομαι και πιο δυνατή...», εκμυστηρεύθηκε η ίδια.

Η αναφορά της στο γεγονός ότι αντιμετωπίζει τα πάντα μόνη της ήταν βέβαια και μια υπενθύμιση των όσων συμβαίνουν ανάμεσα στην ίδια και το γιο της, το Λορέντζο Καριέρε, ο οποίος έγινε γνωστός μέσα από το παλιό reality "Bar" του Mega.

Το πάθος του για τον Παναθηναϊκό αλλά και η ατάκα του «τι λες τώρα» ήταν κυρίως αυτά που έμειναν στο κοινό και ο Λορέντζο μετά το τέλος του παιχνιδιού μαζί τον κολλητό του στο reality Γιώργο αλλά και τον αδερφό του δεύτερου, έκαναν το συγκρότημα «Φίλοι για πάντα», το οποίο δεν έμελλε να κρατήσει για πολύ. Σύντομα διαλύθηκε και έτσι ο Λορέντζο που είχε ήδη παντρευτεί την Έλενα Κατραβά αποφάσισε να ανοίξει σουβλατζίδικο.

Ο γάμος του με την Ελενα Κατραβά, υπεύθυνη τότε Ψυχαγωγικού Προγράμματος του Μega, ήταν και το σημείο καμπής για τη σχέση του με τη μητέρα του, η οποία διεκόπη εντελώς και μάλιστα η Ματούλα δεν ήταν καλεσμένη ούτε στο γάμο τους. Έκτοτε οι δύο· πλευρές δεν είχαν καμία απολύτως επικοινωνία, με τη Ματούλα να παραδέχεται ανοιχτά δέκα χρόνια αργότερα ότι δεν έχει δει ποτέ τα δύο εγγόνια της, τα παιδιά του Λορέντζο και της Έλενας.

«Ολα μου τα προβλήματα τα αντιμετωπίζω μόνη κι αυτό το "πακέτο" που περνάω τώρα μόνη μου το αντιμετωπίζω. Μόνη μου μεγάλωσα το παιδί μου, μόνη μου ξεπέρασα τα ναρκωτικά, όπως και τη φυλακή όπου μπήκα».

«Έχω χρόνια να δω το γιο μου. Ρωτήστε την Κατραβά γιατί», είπε τότε σε συνέντευξη της και συνέχισε: «Είχε ανοίξει ένα σουβλατζίδικο και τυχαία πήγα με μια παρέα. Τον είδα από μακριά. Δεν ήξερα καν πως αυτό ήταν το μαγαζί του.

Ούτε μου μίλησε αλλά ούτε και του μίλησα. Εγώ δηλαδή θα κάνω την κίνηση να του μιλήσω; Εκείνος μ' έφερε σ' αυτό τον κόσμο». Στην συνέχεια η Ματούλα μίλησε και για τα εγγόνια της. «Δεν τα είδα ούτε μια φορά.

Είναι σπόροι μου αλλά όταν ένα παιδί δεν το έχεις δει από μωρό και δεν το έχεις ζήσει δεν μπορείς να το αγαπήσεις ξαφνικά».

Το ζευγάρι έχει αποκτήσει δύο παιδιά, τον Αλεσάντρο και το Ρομπέρτο που έχει το όνομα του παππού του.

«Όλα τα παλούκια της ζωής τα έφαγα μόνη από 12 χρονών που έχασα τη μητέρα μου και η αλήθεια είναι πως κάθε φορά που έχω ένα πρόβλημα γίνομαι και πιο δυνατή...»

 

Πηγή: athensmagazine.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες