Η συμμετοχή της στο ριάλιτι επιβίωσης του Ant1 του «Nomads» σχολιάστηκε θετικά, αφού ήταν η μοναδική από την ομάδα της Ζούγκλας που έδειξε τον καλό της εαυτό και έμεινε μακριά από εντάσεις και κλίκες. Η Εύη Ιωαννίδου μιλά για τη ζωή μετά το παιχνίδι, για την κακή εικόνα των συμπαικτών της αλλά και για το φαβορί Γιώργο Μαυρίδη.
Έχεις προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα μετά το παιχνίδι;

Όταν αποχώρησα, ήμουν μπερδεμένη και απογοητευμένη. Πατώντας το πόδι μου στην Ελλάδα, το συνειδητοποίησα, οπότε έχω αρχίσει να βρίσκω τους ρυθμούς μου. Μπορώ, πλέον, να πω ότι αποχώρησα τη σωστή στιγμή. Είμαι ήρεμη, χαλαρή και κοιτάζω τα επαγγελματικά μου σχέδια.
Η αναγνωρισιμότητα σε βοήθησε; 
Ναι, πολύ. Μου έχουν γίνει αρκετές προτάσεις και έχω όλο το χρόνο να τις σκεφτώ. Αυτό που με χαροποιεί, όμως, είναι ότι έχουν ακουστεί καλά λόγια για το πρόσωπό μου, όταν διάβασα μηνύματα στα social media γέμισα με όμορφα συναισθήματα. Η ψυχολογία μου ανέβηκε και σκέφτηκα ότι καλύτερα που έφυγα τώρα, ο κόσμος έχει σχηματίσει μια καλή εικόνα για εμένα. Βλέπω ότι με τους υπόλοιπους παίκτες της ομάδας μου δεν ισχύει το ίδιο, δεν αποκομίζουν θετικά σχόλια.
Ποιοι λόγοι  οδηγούν την ομάδα σου σε μία τόσο κακή εικόνα;
Εγώ μπορώ να μιλήσω για το τότε, δεν ήμασταν δεμένοι, ίσως ήταν η αρχή. Κάποιοι είχαν έρθει περισσότερο κοντά. Φαντάσου ότι όταν με ψήφισε η Ειρήνη, έπεσα από τα σύννεφα, είχαμε έρθει πολύ κοντά.
Η άποψή σου για την ομάδα της Φωτιάς και του Ωκεανού;
Η ομάδα του Ωκεανού είναι δεμένη, είναι τέλεια, ενωμένοι, αθλητές. Η ομάδα της Φωτιάς αποδεικνύει ότι δεν θέλει να χάσει παίκτη, αν και υπάρχουν θεματάκια με τον Γιώργο Μαυρίδη, έχω την εντύπωση ότι τον κάνουν πέρα.
Θεωρείς ότι ο Γιώργος (σ.σ Μαυρίδης) θα βγει πιο δυνατός μέσα από αυτή την κατάσταση;
Εννοείται ότι θα βγει πιο δυνατός ως προς το κομμάτι της στήριξης του κόσμου. Είναι ένα παιδί ευαίσθητο, είναι σοβαρός και πιστεύω ότι δεν έχει να φοβάται κάτι στις ψηφοφορίες. Όσες φορές κι αν τον βγάλουν προτεινόμενο, θα μείνει γιατί ο κόσμος τον στηρίζει.
Είναι ένα από τα φαβορί;
Φυσικά και είναι! Το πιθανότερο είναι να πάει τελικό.
Τι απαντάς στους δύσπιστους που αναφέρουν ότι τρώτε πίσω από τις κάμερες;
Οι συνθήκες είναι απίστευτα δύσκολες, πεινούσαμε, ήμασταν με μία κούπα ρύζι. Κακώς βγαίνουν αυτές οι φήμες. .reader.gr