Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

Ταξιτζής-Καμάκι, Καταφέρνει και “Ρίχνει” Καλόγρια

Ένα ταξί σταματάει για να πάρει μία καλόγρια. Εκείνη μπαίνει μέσα και ο οδηγός δεν μπορεί να σταματήσει να την κοιτάει. Τον ρωτάει γιατί την κοιτάει τόσο επίμονα και εκείνος απαντάει, “Θέλω να σας κάνω μια ερώτηση αλλά δεν θέλω να παρεξηγηθείτε.”
Εκείνη λέει, “Γιε μου, δεν μπορείς να με προσβάλλεις. Είμαι καλόγρια για πολλά χρόνια και πίστεψέ
με έχω ακούσει σχεδόν τα πάντα. Είμαι σίγουρη πως δεν μπορείς να πεις κάτι που θα μου φανεί προσβλητικό.”
“Λοιπόν, πάντα είχα την φαντασίωση να φιληθώ με καλόγρια.”
Απάντησε: “Ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε γι’αυτό: #1 πρέπει να είσαι ανύπαντρος και #2 να είσαι Καθολικός.”
Ο οδηγός του ταξί απάντησε ενθουσιασμένος, “Ναι, είμαι ανύπαντρος και Καθολικός!”
Η καλόγρια είπε, “Οκ, σταμάτα στο επόμενο σοκάκι.”
Έτσι και έγινε και η καλόγρια του πραγματοποίησε την φαντασίωση. Όταν όμως βγήκαν πάλι στον δρόμο, ο οδηγός άρχισε να κλαίει.
“Παιδί μου, γιατί κλαις;” είπε η καλόγρια.
“Συγχώρα με, αλλά αμάρτησα. Σου είπα ψέματα. Πρέπει να σου πω πως είμαι παντρεμένος και Εβραίος.”
Τότε είπε η καλόγρια, “Δεν πειράζει. Το όνομά μου είναι Kevin και πηγαίνω σε ένα αποκριάτικο πάρτι.”
Credit: elitereaders.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες