Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2020

Ερικα Χαρτ τόπλες
Φωτογραφία: Instagram /@ihartericka
bovary.gr

Η ακτιβίστρια που δείχνει γενναία τις ουλές από τη διπλή μαστεκτομή της -«Ξεγυμνώνω τον εαυτό μου»


Η σεξολόγος και ακτιβίστρια Ericka Hart φωτογραφήθηκε τόπλες για το Instagram δείχνοντας τις ουλές από τη μαστεκτομή λόγω καρκίνου του μαστού, στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα για το τι σημαίνει πραγματικά αποδοχή.

Η Ericka Hart είναι non binary και δεν ταυτίζεται με το γυναικείο ούτε με το ανδρικό φύλο -τα αγγλικά μέσα αναφέρονται σε αυτή ως they. Έχει Master στην «Ανθρώπινη Σεξουαλικότητα» από το Widener University στην Πενσιλβανία, ενώ, μεταξύ άλλων, συνεργάζεται και με το τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του Columbia University.
Πέρασε καρκίνο του μαστού στα 28 της χρόνια και υποβλήθηκε σε διπλή μαστεκτομή. Η ίδια τότε αποφάσισε να μιλήσει ανοιχτά για την εμπειρία της, στοχεύοντας κυρίως στην αφύπνιση του queer κοινού αφροαμερικανικής καταγωγής, καθώς, όπως τόνισε η ίδια στο Forbes, ανάλογες καμπάνιες μοιάζουν να μη συμπεριλαμβάνουν αυτήν τη μερίδα ατόμων.
Σε μια πρόσφατη ανάρτηση στον προσωπικό λογαριασμό της στο Instagram, λοιπόν, η Ericka Hart φωτογραφήθηκε τόπλες, δείχνοντας τα σημάδια της μαστεκτομής και έστειλε ένα μήνυμα που έγινε viral.

Διαβάστε το μήνυμα της Eicka Hart

«Σε πολλούς αρέσει να με ρωτάνε, “πώς κατάφερες να αγαπήσεις το σώμα σου;”.
Και σε αυτήν η ερώτηση υποβόσκουν οι διακρίσεις κατά των ανθρώπων με παραπάνω κιλά, με αναπηρία και των Αφροαμερικανών. Καλύτερα να ρωτούσαν “πώς τολμάς να στέκεσαι εκεί γυμνή, όπου όλοι μπορούν να σε κοιτάξουν, χωρίς να νιώθεις ντροπή ή αμηχανία;”. Ή “πώς μπορείς να είσαι τόπλες, με το σώμα σου να είναι έτσι όπως είναι και συνεχίζεις να μη μισείς τον εαυτό σου;”. Ή “με κάνεις να νιώθω καλύτερα για το σώμα μου, επειδή το δικό σου είναι έτσι!”.
Νομίζω ότι η φράση “αγάπα το σώμα μου” είναι μια καπιταλιστική body positivity μπούρδα, χωρίς πολιτική άποψη. Η αγάπη δεν μπορεί απλά να γιατρέψει τα χρόνια των διακρίσεων λόγω σώματος, αναπηρίας και χρώματος, που έχω υποστεί και εσωτερικεύσει. Να ξεγυμνώνω τον εαυτό μου, να φτάνω στην πηγή και να μην εγκλωβίζομαι σε όσα ένας λευκός cis άντρας έχει από μόνος του καθορίσει, είναι περισσότερο λειτουργικό προς την ίαση, από το “απλά αγάπησέ το σώμα σου”.
Βέβαια, δε θα πω ψέματα. Να φορώ μπικίνι, να είμαι τόπλες, με τον καυτό ήλιο γύρω μου, να αγνοώ τον λευκό cis άντρα με την περίεργη εμφάνιση που βρίσκεται στο κεφάλι μου και μου λέει “είσαι σίγουρη ότι θες να βγεις τόπλες;” ή “ρούφα την κοιλιά σου, κάποιος σε κοιτάει” είναι το νέο φετίχ μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες