Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021

 

Δρίτσας: Ατυχής η δήλωσή μου...


Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Θοδωρής Δρίτσας, αναλαμβάνοντας την ευθύνη για την «ατυχή» και «ασαφή» δήλωσή του προχωρησε σε νέα διευκρίνηση για τις δηλώσεις του σχετικά με τη 17 Νοέμβρη Καταλόγισε στην... Ντόρα Μπακογιάννη ότι τον αδίκησε όταν χαρακτήρισε «φασιστικές» τις δηλώσεις του αλλά ξεκαθάρισε ότι δεν θα αντιδικήσει μαζί της σεβόμενος όσα έχει περάσει. 

 «Στη ζωή μου έχω συμμετάσχει σε εκατοντάδες διαδηλώσεις πολλές φορές ταραχώδεις. Δεν σήκωσα ούτε ένα χαλίκι για να πετάξω…» είπε ο κ. Δρίτσας και ξεκαθάρισε ότι δεν δέχτηκε ποτέ στη διαδρομή ότι μπορεί κάποιος να γίνεται αυτόκλητος τιμωρός ή εκτελεστής όπως συνέβη με τη 17 Νοέμβρη. «Το είπα με ασάφεια το παραδέχομαι» είπε και αναγνώρισε ότι ήταν «πιο χαλαρός από ό,τι έπρεπε» στην επίμαχη συνέντευξη.

 «Έχω ευθύνη γιατί δεν ήμουν σαφής» πρόσθεσε. Διευκρίνισε ότι με τη φράση «κανείς δεν έχει τρομοκρατηθεί από τη 17 Νοέμβρη» εννοούσε ότι «η τρομοκρατία στην Ελλάδα δεν πέρασε, όπως συνέβη στην Ιταλία». Εξήγησε οτι είναι τελείως διαφορετικό αυτό που του μεταφέρθηκε πως είπε ότι δηλαδή «η 17 Ν δεν τρομοκράτησε κανένα». «Το ίδιο είναι;» διερωτήθηκε και υπενθύμισε ότι αμέσως μετά έβγαλε τόσο ο ίδιος όσο και ο ΣΥΡΙΖΑ διευκρινιστική ανακοίνωση και προχώρησε σε πολλαπλές διευκρινίσεις που όμως αγνοήθηκαν.  

Ο κ. Δρίτσας ξεκαθάρισε ότι τόσο ο ίδιος όσο και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει καμία σχέση με την υπεράσπιση της τρομοκρατίας αναφέροντας ότι το αίτημα για να κρατηθεί στη ζωή ο Κουφοντίνας έχει διατυπωθεί από τα κόμματα της αντιπολίτευσης και διαπρεπείς νομικούς στην Ελλάδα. 

«Αυτές είναι οι αρχές μου, αυτή είναι η αγωνία μου» είπε. Υπενθύμισε δε ότι στο παρελθόν είχαν κατηγορηθεί άδικα ο Ανδρέας Παπανδρέου, ο Περικλής Κοροβέσης και πολλοί άλλοι για δήθεν σχέση με τη 17 Νοέμβρη. Έφερε ως παράδειγμα απόσπασμα από βιβλίο του Αλέξη Παπαχελά για τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη όπου ο εκλιπών πρώην πρωθυπουργός εμφανίζεται να λέει: «είμαι πεισμένος 100% ότι πίσω από τη 17 Νοέμβρη βρίσκεται το σκληρό ΠΑΣΟΚ» αναφέροντας: «Είναι δυνατόν να μη βάλουμε αυτά τα ζητήματα πίσω στη ιστορία;» Επίσης εξέφρασε τη θλίψη του για το άρθρο της Ντόρας Μπακογιάννη με το οποίο βουλευτής της ΝΔ του καταλόγισε «φασιστικές δηλώσεις που προσβάλλουν νεκρούς». 

 «Η κυρία Μπακογιάννη αδίκησε και τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ και εμένα προσωπικά ως υπόσταση ανθρώπινη, ηθική και πολιτική» και πρόσθεσε: «σέβομαι απόλυτα την κυρία Μπακογιάννη για όσα έχει βιώσει στην πολιτική και την προσωπική της διαδρομή». 
«Εξαιτίας αυτού του ειλικρινούς σεβασμού δεν θα αντιδικήσω μαζί της»... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες