Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

Μάριον Κοτιγιάρ: Aποκαλύπτει τον πατέρα του παιδιού της [pics]

24 ώρες μετά την ανακοίνωση του διαζυγίου του Μπράτ Πίτ και της Αντζελίνα Τζολί, η βραβευμένη με όσκαρ Γαλλίδα  ηθοποιός Marion Cotillard βλέπει το όνομα της να εμπλέκεται ως  πέτρα του σκανδάλου στην πολύκροτη υπόθεση.

brangelina
Ηχηροί τίτλοι, ιλουστρασιόν εξώφυλλα με πρωταγωνίστρια εκείνη και τον Πιτ, την ίδια στιγμή που περιμένει σε τρεις μήνες να φέρει στον κόσμο το δεύτερο παιδί της…
baby-cottilard
Κι εδώ αρχίζουν τα σημεία και τα τέρατα με μια σειρά από πολυπληθή δημοσιεύματα και εικασίες  για την πατρότητα του μωρού της.
guillaume-canet2
Σε όλο αυτό το σήριαλ που παίρνει διαστάσεις σαπουνόπερας, θεατής ο σύντροφος της Cotillard, ο Guillaume Canet.
guillaume-canet
Tελικά ποιος είναι ο πατέρας του παιδιού της και γιατί εμπλέκεται το όνομα του Μπράτ Πίτ;
marion-insta
Η ηθοποιός μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό της στο instagram λύνει την σιωπή της αποκαλύπτοντας τον πατέρα του παιδιού της, ενώ για πρώτη φορά παίρνει θέση στην δικαστική διαμάχη των Brangelina…
«Αυτή πρόκειται να είναι η πρώτη και η μοναδική μου αντίδραση σε αυτά τα νέα που κάνουν το γύρο το κόσμου, εδώ και 24 ώρες και που με έχουν εμπλέξει.Δεν έχω συνηθίσει να ανακατεύομαι σε τέτοια δημοσιεύματα και ούτε τα παίρνω στα σοβαρά, αλλά σε αυτή την περίπτωση επηρεάζουν τους ανθρώπους που αγαπώ και πρέπει να μιλήσω.
Πρώτα, πριν μερικά χρόνια, γνώρισα τον άνδρα της ζωής μου και τον πατέρα του γιου μου. Τώρα περιμένουμε το δεύτερο παιδί μας. Είναι η αγάπη μου, ο καλύτερός μου φίλος και ο μόνος που αγαπώ!
Δεύτερον, σε όλους αυτούς που θεωρούν ότι με έχουν καταβάλει τα νέα, είμαι πολύ καλά, ευχαριστώ.
Σε όλα τα media και τους επικριτές μου που γρήγορα κρίνουν, ειλικρινά εύχομαι «καλή ανάρρωση». Τέλος, εύχομαι η Angelina και ο Brad, που σέβομαι και τους δύο, να βρουν γαλήνη σε αυτή τη δύσκολη στιγμή. Με όλη μου την αγάπη Marion.».
marion-status

http://rpntv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες